Anasayfa     Günün Haberleri     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  14 Şubat 2016

   Kerimoğlu'ndan Şaşırtan Açıklama!   İŞTE YENİ KİMLİK KARTLARI   GAZETE İPEKYOL 5 YAŞINDA   URFASPOR PARAMPARÇA! 2-3   Urfaspor Samsunspor Karşısında   "BEN AŞİRET ÇOCUĞUYUM"   Şanlıurfa'da Hareketli Gece   BURASI URFA (OLABİLİR Mİ?)   "URFA'DA SUİKAST YAPACAKLAR"   Urfa'da Yakalanan PKK'lı Konuştu   Arabistanla Suriyeye Girebiliriz   "Uyarmıştık,dinlemediler,vurduk"  





Site İçi Arama

Röportaj

"Kadınlar Gücünün Farkına Varacak"

 Önceki gün Kazancı Bedih'i Anma Gecesi için Urfa'ya gelen ünlü yapımcı İkbal Gürpınar,Urfanatik G.Yayın Müdürü Gülizar Gülebak'a konuştu.İşte o röportaj.

Anket

URFASPOR SÜPER LİG'E ÇIKARMI?
EVET
HAYIR
FİKRİM YOK

Günün Manşetleri

Kerimoğlu'ndan Şaşırtan Açıklama!

URFASPOR PARAMPARÇA! 2-3

"Uyarmıştık,dinlemediler,vurduk"

Urfa'da Yakalanan PKK'lı Konuştu

İŞTE YENİ KİMLİK KARTLARI

"BEN AŞİRET ÇOCUĞUYUM"

Urfaspor Samsunspor Karşısında

TSK AZEZ'İ VURMAYA BAŞLADI

BURASI URFA (OLABİLİR Mİ?)

Şanlıurfa'da Hareketli Gece

Günün Fotoğrafı

Önemli Linkler

Hava Durumu

İstanbul'un gözdesi Şahap Akagün

28 Mayıs 2011 18:48

Urfa'lı ses sanatçısı Şahap AKAGÜN'den inanılmaz yükselişi.."BULDUN BİR URFA'LI EĞLEN BAKALIM"...Urfa'da seçim otobüslerinde hit oldu...
Urfa'lı ses sanatçısı Şahap AKAGÜN'ün yükselişi...





Urfa'nın son yıllarda yetiştirdiği önemli ses sanatçılarından Şahap Akagün İstanbul ve Türkiye'nin çeşitli illerinde programdan programa koşuyor...





Sesi ve sahne tarzıyla bir anda sevilen sanatçılar arasına giren Şahap Akagün her hafta muhakkak bir televizyon programına konuk oluyor...

.."BULDUN BİR URFA'LI EĞLEN BAKALIM"...Urfa'da seçim otobüslerinde hit oldu...




Her hafta cuma akşamı sanatçı Latif Doğan'ın İstanbul-Kumburgaz -Güzelce'deki Müzikhol-Restaurant'ında sahne alan Şahap Akagün'ü izlemek dinlemek isteyenler salonu tıklım tıklım dolduruyor...





"Buldun Bir Urfa'lı Eğlen Bakalım" adlı parçayla gündeme oturan Şahap Akagün'ün bu parçası internette tıklanma rekoru kırıyor...

http://youtu.be/40pDDOHT3S4


Bu haber şuana kadar 12650 defa okundu.

Yorum Ekle

Arkadaşına Gönder

Yazdır

HABER YORUMLARI

Bu Habere Toplam 4 Yorum Eklenmiştir.

Ben eleştireceğim Selami demirkol

Şahap Akagünü çok seviyoruz.Buna sözümüz yok.sesi de güzel hemde efendi biri.yanlız bana göre bir eksiği var o da kilo fazlalığı.biran önce kilo vermeli.piyasaya bakın.sanatçılar tığ gibi.birazda şartlara uymaı lazım.Şansı açık olsun.
29/05/2011 20:50

İyi bir patlama yaptı Kader Sunaoğlu

ŞahapAkagün iyi bir çıkışyakaladı.Yanlız Urfalıların ve sevgili İBOmuzun da sağlığına kavuştuktan sonra Şahap kardeşimizin yolunu açması lazım.Bildiğim kadariyle ibomuz Şahapı çok seviyor.İnşallah İBO KALKAR Şahap ta şaha kalkar.
29/05/2011 20:48

yolu açık salih kara

şahap beyi izliyoruz.samimi söylüyorum çok şey yapacak bir adam.inşallah herşey gönlünce olur
29/05/2011 20:45

urfa aşkı şahap akagün

benim sadece şarkım değil ,canım urfama kurbandır,saygı değer urfalı büyüğüm tecrübeli gazeteci sayın ali çizmecioğluna ve onun nezninde bütün hemşerilerime sonsuz saygılarımı sunarken,benim şarkımı ancak içinde urfa aşkı olan bir siyaset adamı kullanabilir, sayın mahmut cevheriye siyaset hayatında başarı diliyor ve bir urfa evladı olarak yanında olduğumu bilmesini istiyorum,urfaya bir taş koyanın,cenabu allah kalesini kursun diyorum,urfaya sonsuz sevgi ve saygılarımla şahap akagün
29/05/2011 03:19

Bu Kategorideki Diğer Haber Başlıkları

14.02.2016 16:38 · Kerimoğlu'ndan Şaşırtan Açıklama!

14.02.2016 15:26 · URFASPOR PARAMPARÇA! 2-3

14.02.2016 14:38 · GAZETE İPEKYOL 5 YAŞINDA

14.02.2016 13:07 · İŞTE YENİ KİMLİK KARTLARI

14.02.2016 09:24 · BURASI URFA (OLABİLİR Mİ?)

14.02.2016 09:05 · "BEN AŞİRET ÇOCUĞUYUM"

14.02.2016 09:03 · Şanlıurfa'da Hareketli Gece

14.02.2016 08:57 · "URFA'DA SUİKAST YAPACAKLAR"

14.02.2016 08:49 · Urfa'da Yakalanan PKK'lı Konuştu

14.02.2016 08:40 · Arabistanla Suriyeye Girebiliriz

14.02.2016 08:17 · Urfaspor Samsunspor Karşısında

14.02.2016 00:43 · "Uyarmıştık,dinlemediler,vurduk"

14.02.2016 00:25 · TSK AZEZ'İ VURMAYA BAŞLADI

13.02.2016 16:26 · 26 Yeni Otobüs Hizmete Girdi

13.02.2016 13:20 · WhatsApp Kullananlar Yandı!

13.02.2016 13:04 · Eyyübiye'de 12 Bin Aileye Yardım

13.02.2016 12:30 · ŞUÇGAD'DA HALİLİYE KONUŞULDU

13.02.2016 11:01 · Yanmış Erkek Cesedi Bulundu

13.02.2016 08:26 · BAŞBAKAN O OLAYA EL ATTI

13.02.2016 01:47 · Urfa'da Suriyelilere Yeni Okul

13.02.2016 01:33 · Urfa'lı Şehide Mevlit Okutuldu

12.02.2016 16:06 · Polisten Torbacılara Baskın

12.02.2016 15:01 · Başkan Görevden Uzaklaştırıldı

12.02.2016 14:17 · MAKHTAR Urfaspor İçin Dua Etti

12.02.2016 11:58 · Basketbol Şöleni Urfa'da

12.02.2016 10:35 · 6 Bulvarda Çalışmalar Hızlandı

12.02.2016 10:33 · Tugay'ı Kandırıp Nargileye Kaçtılar

12.02.2016 10:14 · Cizre'den Urfa'ya 30 Cenaze Geldi

12.02.2016 08:21 · Hacı Ömer Gayberi Vefat Etti

12.02.2016 07:28 · Belediyecilik Halı-Klima Dağıtmak mı

11.02.2016 13:20 · Urfa Trafiğinde Yeni Düzenlemeler

11.02.2016 12:36 · Engelliye Engel,Öğrenciye Engel!

11.02.2016 11:26 · Uçaklarla Otobüslerle Size Yollarız

11.02.2016 10:42 · ŞAHİN:Yatırımlar Devam Etmeli

11.02.2016 10:22 · Memurlara Derece Zammı Geldi

11.02.2016 08:47 · Urfaspor Maçının Hakemi Belli Oldu

11.02.2016 08:41 · Muhtar Evleri Teslim Ediliyor

11.02.2016 07:56 · ESNAF KAN AĞLIYOR!

11.02.2016 07:08 · CELAL DOĞAN ÖYLE DİYOR

11.02.2016 00:43 · Tugay Kerimoğlu'ndan Açıklamalar

10.02.2016 15:37 · Tahir Kalkan Oturma Eylemi Başlattı

10.02.2016 12:26 · Evren Sanayide 2 Ton Kaçak Et!

10.02.2016 12:05 · Akçakale Yolu 35 Metreye Çıkıyor

10.02.2016 11:03 · Maçın Bilet Fiyatları Belli Oldu

10.02.2016 08:49 · DEDAŞ'TAN AÇIKLAMA

10.02.2016 08:03 · 26 Yeni Otobüs Yollara Çıkıyor

10.02.2016 07:52 · URFA ŞEHİTİ İÇİN AYAĞA KALKTI

10.02.2016 07:08 · Urfa "Mozaik Yoluyla" Dünyaya

10.02.2016 06:23 · Facia Son Anda Önlendi

10.02.2016 00:33 · KALKAN'IN KIZI BULUNDU



Flash Haber

KAZANCI BEDİH ANILDI-Videolu

  Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi’nin ev sahipliğinde Urfa Sanat Gönüllüleri Derneği’nin katkılarıyla düzenlenen "Gazelhanlar Gecesi"nde Urfalı gazelhanların ‘Piri’ olarak bilinen Kazancı Bedih ve diğer gazelhanlar anıldı.

Köşe Yazarları

Yasin YAŞUK

 

Halil ÇİNİ

 

Mahmut MANCI

 

Müslüm AKTÜRK

 

Op.Dr.Yusuf Vehbi OCAK

 

Mehmet CANBEYLİ

 

Belgin Turan SATICI

 

Necdet KARADENİZ

 

Ecz.Yusuf KÜRKÇÜOĞLU

 

Murat Şahin ŞAHANOĞLU

 

Fuat KÜRKÇÜOĞLU

 

H.İbrahim TORU

 

İbrahim TORU

 

İsmail MUTLU

 

İmam Hüseyin SAVAŞ

 

C.REHAVİ

 

Mehmet BAYLAN

 

Hayri ÜLGEN

 

Metin ŞENAY

 

Ömer N. KAPAKLI

 

Osman Ataman BİNER

 

Tahir GÜLEBAK

 

Ayten DOĞAN

 

Mehmet YILDIRIM

 

İsmail BAYRAM

 

Halil ÇAKIR

 

Yaşar DURU

 

Zir.Müh.Hasan BAĞIŞ

 

Hüseyin GÜZEL

 

Ali ÇİZMECİOĞLU

 

Reşat UZUN

 

Nihat ÇAKIR

 

İnş.Yük.Müh.İbrahim H. OKUYAN

 

Zeynep ATEŞ

 

Sabri SORGUÇ

 

Mutlu GÜNEŞ

 

Mustafa GÜMÜŞ

 

İ.Halil HAKTANKAÇMAZ

 

Dr.Feridun ÖNCEL

 

Ahin GÜNEŞ

 

Anasayfa     Günün Haberleri     Sitene Ekle     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  14 Şubat 2016