Anasayfa     Günün Haberleri     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  01 Mayıs 2016

   Yüksel'den Demirkol'a Ziyaret   Cevheri Partililerinin Gözdesi Oldu   KARAKÖPRÜ'DE FECİ KAZA   URFALI'NIN İŞİ İYİ GİDERSE!   1 Yaşındaki Bebeği Sokağa Attılar   Urfadaki Kazada 3 Çocuk Yaralandı   Başkan Çiftçi Bireciklilerle Buluştu   URFASPOR Taraftarının Vefası   ACUN POLAT'I DA BİTİRDİ!   Altın'ın Maç Sonu Değerlendirmesi   Allah Bu Rezaleti Nasıl Korusun!   Beyaz Torosa Operasyon  





Site İçi Arama

Röportaj

"Kadınlar Gücünün Farkına Varacak"

 Önceki gün Kazancı Bedih'i Anma Gecesi için Urfa'ya gelen ünlü yapımcı İkbal Gürpınar,Urfanatik G.Yayın Müdürü Gülizar Gülebak'a konuştu.İşte o röportaj.

Anket

URFASPOR SÜPER LİG'E ÇIKARMI?
EVET
HAYIR
FİKRİM YOK

Günün Manşetleri

Başkan Çiftçi Bireciklilerle Buluştu

Urfadaki Kazada 3 Çocuk Yaralandı

Cevheri Partililerinin Gözdesi Oldu

Yüksel'den Demirkol'a Ziyaret

URFALI'NIN İŞİ İYİ GİDERSE!

KARAKÖPRÜ'DE FECİ KAZA

1 Yaşındaki Bebeği Sokağa Attılar

Günün Fotoğrafı

Önemli Linkler

Hava Durumu

İstanbul'un gözdesi Şahap Akagün

28 Mayıs 2011 18:48

Urfa'lı ses sanatçısı Şahap AKAGÜN'den inanılmaz yükselişi.."BULDUN BİR URFA'LI EĞLEN BAKALIM"...Urfa'da seçim otobüslerinde hit oldu...
Urfa'lı ses sanatçısı Şahap AKAGÜN'ün yükselişi...





Urfa'nın son yıllarda yetiştirdiği önemli ses sanatçılarından Şahap Akagün İstanbul ve Türkiye'nin çeşitli illerinde programdan programa koşuyor...





Sesi ve sahne tarzıyla bir anda sevilen sanatçılar arasına giren Şahap Akagün her hafta muhakkak bir televizyon programına konuk oluyor...

.."BULDUN BİR URFA'LI EĞLEN BAKALIM"...Urfa'da seçim otobüslerinde hit oldu...




Her hafta cuma akşamı sanatçı Latif Doğan'ın İstanbul-Kumburgaz -Güzelce'deki Müzikhol-Restaurant'ında sahne alan Şahap Akagün'ü izlemek dinlemek isteyenler salonu tıklım tıklım dolduruyor...





"Buldun Bir Urfa'lı Eğlen Bakalım" adlı parçayla gündeme oturan Şahap Akagün'ün bu parçası internette tıklanma rekoru kırıyor...

http://youtu.be/40pDDOHT3S4


Bu haber şuana kadar 13806 defa okundu.

Yorum Ekle

Arkadaşına Gönder

Yazdır

HABER YORUMLARI

Bu Habere Toplam 4 Yorum Eklenmiştir.

Ben eleştireceğim Selami demirkol

Şahap Akagünü çok seviyoruz.Buna sözümüz yok.sesi de güzel hemde efendi biri.yanlız bana göre bir eksiği var o da kilo fazlalığı.biran önce kilo vermeli.piyasaya bakın.sanatçılar tığ gibi.birazda şartlara uymaı lazım.Şansı açık olsun.
29/05/2011 20:50

İyi bir patlama yaptı Kader Sunaoğlu

ŞahapAkagün iyi bir çıkışyakaladı.Yanlız Urfalıların ve sevgili İBOmuzun da sağlığına kavuştuktan sonra Şahap kardeşimizin yolunu açması lazım.Bildiğim kadariyle ibomuz Şahapı çok seviyor.İnşallah İBO KALKAR Şahap ta şaha kalkar.
29/05/2011 20:48

yolu açık salih kara

şahap beyi izliyoruz.samimi söylüyorum çok şey yapacak bir adam.inşallah herşey gönlünce olur
29/05/2011 20:45

urfa aşkı şahap akagün

benim sadece şarkım değil ,canım urfama kurbandır,saygı değer urfalı büyüğüm tecrübeli gazeteci sayın ali çizmecioğluna ve onun nezninde bütün hemşerilerime sonsuz saygılarımı sunarken,benim şarkımı ancak içinde urfa aşkı olan bir siyaset adamı kullanabilir, sayın mahmut cevheriye siyaset hayatında başarı diliyor ve bir urfa evladı olarak yanında olduğumu bilmesini istiyorum,urfaya bir taş koyanın,cenabu allah kalesini kursun diyorum,urfaya sonsuz sevgi ve saygılarımla şahap akagün
29/05/2011 03:19

Bu Kategorideki Diğer Haber Başlıkları

01.05.2016 09:40 · Cevheri Partililerinin Gözdesi Oldu

01.05.2016 07:37 · Urfadaki Kazada 3 Çocuk Yaralandı

01.05.2016 06:51 · Yüksel'den Demirkol'a Ziyaret

01.05.2016 06:50 · 1 Yaşındaki Bebeği Sokağa Attılar

01.05.2016 06:29 · Başkan Çiftçi Bireciklilerle Buluştu

01.05.2016 05:58 · URFALI'NIN İŞİ İYİ GİDERSE!

01.05.2016 00:07 · KARAKÖPRÜ'DE FECİ KAZA

30.04.2016 11:59 · URFASPOR Taraftarının Vefası

30.04.2016 00:39 · Beyaz Torosa Operasyon

30.04.2016 00:00 · Allah Bu Rezaleti Nasıl Korusun!

30.04.2016 00:00 · Altın'ın Maç Sonu Değerlendirmesi

29.04.2016 20:12 · Urfaspor 3 "ALTIN" Puan Aldı

29.04.2016 17:12 · Urfaspor-Altınordu Maçı Başlıyor

29.04.2016 16:29 · Fethi Şimşek Kesenin Ağzını Açtı

29.04.2016 15:11 · MHP'de ŞOK!..Kongre İptal Edildi

29.04.2016 11:16 · TATLISES İTİRAF ETTİ

29.04.2016 10:08 · Urfa Paralelde 7 Kişi Tutuklandı

29.04.2016 09:16 · BAĞLI'dan Önemli Açıklama

29.04.2016 08:51 · Urfaspor Bugün Kritik Maça Çıkıyor

29.04.2016 07:37 · İzol'a G.Antep Polisinden Teşekkür

29.04.2016 07:35 · Barutçu Hanı'nda Sona Gelindi

29.04.2016 06:30 · WhatsApp'ta Yeni Özellik

29.04.2016 01:23 · Erhan Altın'dan Flaş Açıklamalar

29.04.2016 00:48 · Urfa Paralelede 7 Kişi Tutuklandı

29.04.2016 00:02 · EKİNCİ 153 Bilgisayar Dağıttı

29.04.2016 00:00 · Harran'da Ölü Sayısı 2'ye Çıktı

28.04.2016 12:01 · O Şahıslar Adliyeye Sevkedildi

28.04.2016 11:11 · Urfaspor Maçının Hakemi Belli Oldu

28.04.2016 11:00 · Kamyonun Altına Giren Sürücü Öldü

28.04.2016 08:20 · Aracında Saldırıya Uğradı

28.04.2016 08:00 · Güzel'den Karadeniz'e Açıklamalar

28.04.2016 07:50 · Urfada Şehri Medeniyet Defilesi

28.04.2016 07:44 · Haliliye Akşamları Bir Başka Oluyor

28.04.2016 00:27 · BAĞIBAN Taraftarlara Seslendi

27.04.2016 14:25 · Bu Haftaki Maç Hayri Ülgen'in

27.04.2016 11:50 · Katil Zanlısı Adliyeden Kaçtı!

27.04.2016 11:09 · Çelik'ten Urfada Önemli Açıklamalar

27.04.2016 10:47 · HAYDİ URFA GAP ARENA'YA